Pozostając w klimacie ubiegłotygodniowego Dnia Chłopaka, tym razem postanowiliśmy poświęcić nieco uwagi jednemu z najpopularniejszych Chłopaków – no dobrze – … Czytaj dalejKilka zdań o… Tim Fabian
Hmm, z Okazji Dnia Chłopaka wszystkim Chłopakom – młodszym i trochę starszym, składamy najserdeczniejsze życzenia! Zdrówka, szczęścia, pomyślności, żadnych zmartwień, … Czytaj dalejChłopaki, 100 lat!
Jak tradycja, to tradycja – zaglądamy jak co tydzień na radiowe listy przebojów, by sprawdzić, jak radzą sobie na nich … Czytaj dalejPrzegląd list przebojów
Z Okazji Dnia Chłopaka najserdeczniejsze życzenia składamy wszystkim Chłopakom, z którymi mieliśmy okazję współpracować na przestrzeni lat – zarówno Artystom, … Czytaj dalejŚpiewające Chłopaki na Dzień Chłopaka
Zgodnie ze starym zwyczajem, jak co tydzień zaglądamy na radiowe listy przebojów i sprawdzamy, jak radzą sobie na nich nasi … Czytaj dalejNa listach przebojów w radiach
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.